tiistai 6. joulukuuta 2011

Lahjonnan aika 2

... ja koskapa tämä vuosi on todellakin Hyvin Poikkeuksellinen siinä, että olen saanut aikaiseksi itse tehdyt lahjat 98%:lle lahjottavista, olen kerännyt kirjanmerkkeihini ison joukon kivoja nettikauppoja. Ja itse asiassa olen siinä keräämisessäkin ollut itsekäs ja laittanut muistiin itsestäni kivoja kauppoja :). Mutta löytyy näistä lahjaideoitakin (muillekin kuin itselle).

Ja niin, en ole itse tilannut näistä kaupoista (vielä) mitään. En siis vielä pysty antamaan tyytyväisen käyttäjän suositusta.

Muuta kuin käsityösälää:

Aunty Cookie
crave jewelry design
Daiga daiga duu
diohej
De poppenkraal
Gardens of Whimsy
goshdarnknit
Happy Kathy
Heijastinkauppa
Howkapow
Jatta Pauliina
KLTWorks
Kooky Gems
Korumetsä
moumou design
OmaShop
PlastiCouture
Poor Dog Farm
Risky Beads
StuckTogetherMagnets
sugarcookie
Temptation Giftsin jättimukiosio
The Black Apple
The Fairie Market
Timber Green Woods
tinjami
årytrays
wickedcozy

Käsityösälää:

BigFish
GirlOnTheRocks
Ink+Wit
karaku
madbird
Piddleloop
springtree road
Teippitarha
Twisted fiber art
Wee Wonderfuls
Wildcraft

... ja mitä et näistä linkeistä löytänyt, löydät kyllä Etsystä. Etsy on ihana paikka. Etsystä uskaltaa ostaa, kun katsoo palautteet myyjän vasemmasta sivupalkista. Etsystä löytyy mitä vaan ja pystyy tukemaan pieniä käsityöyrittäjiä. Etsyssä on suomalaisiakin myyjiä - myyjiä pystyy hakemaan sijainnin mukaan. Etsyssä on Kaikkea Ihanaa. Paljon en ole vielä tilannut, mutta kunhan käyttökokemukseni kasvaa, aion tehdä oman postauksen Etsy-lemppareistani.

5 kommenttia:

Jatta kirjoitti...

<3

Anonyymi kirjoitti...

Mä voin ainakin kehua Wildcraftia, pariin otteeseen olen sieltä tilannut. Kirjoittavat vielä saatteeseen "Happy spinning" :)

(Enkös mä niitä Wildcraftin värttinöitä tyrkyttänyt kokeiltavaksi kevään retriitissä)

t. mufankoppeli

Suvi kirjoitti...

Kiitos linkeistä!
Blogissani on sulle jotain :)
http://50villapeikkoa.blogspot.com/2011/12/versatile-blogger-award.html

Lotta kirjoitti...

Mufankoppeli, ehkä tyrkytit, mutta olen niin kooooviiiiiin hiiiidaaaaaas kokeilemaan mitään uutta :). Kiitos kuitenkin, pistän Wildcraftin entistä tiukemmin korvan taa!

Villapeikolle ja Jatalle takas <3, hih :).

Robert Lix kirjoitti...

Nice post