perjantai 13. helmikuuta 2009

Voi SNY!

a friendly necklace 002

Postiluukku kolahti ja voi mitä löyty eteisestä :). Sny lähetti mulle ihanan kaulakorun, kylläpä onki mun näköseni! Kiitos kovasti! Kiitos myös ihanasta kortista, mun kuvat oli taas ihan tärähtäneitä...

Meillä on kämppä aika lailla mullin mallin, muuttomiehet haki tänään pianon ja kirpparille menevät vaatteet on nyt lajiteltu - kahdeksan muovikassillista multa, en vielä tiedä, kuinka paljon Miäheltä. Käsityöt on varmaan vähillä seuraavan kaks viikkoa, kun langat täytyy pakata (ou nou!). Mutta kattellaan, palaillaan... :)

6 kommenttia:

Samma kirjoitti...

Onpa symppis koru!

Muista pitää käsillä 1-2 kerää/vyyhtiä paijauslankaa, jottei rupee vierotusoireet vaivaan!

p.s. saitko mun tekstarin eilen iltapäivällä?

Lotta kirjoitti...

Juu sain, nou hätä :). Mä paijailen tota Winter Wonderland -tekelettä, lanka ei oo ihmeellistä mutta neulepinta kyllä <3.

Niina kirjoitti...

Menestyksekästä muuttoa! :)

Hansu kirjoitti...

Tsemppiä muuton keskelle! :)

Anonyymi kirjoitti...

Kurkistin ensimmäistä kertaa päikkyysi ja oi, mitä ihanuuksia! Vieläkö teet noita silmukkamerkkejä? oli aivan ihania!
T:Myrmeli

Lotta kirjoitti...

Kiitos Niina ja Hansu ja kiitos Myrmeli - epäilemättä teen niitä merkkejä vielä, mutta nyt tänne uuteen kotiin hädin tuskin mahtuu istumaan :D. Sen siitä saa ku muuttaa pienempään. Mutta onhan tää ihana ja käsityöaarteilleki on just sopivasti säilytystilaa (miten sattuki... kukahan ne hyllyt valitti ;))